Pages

11 Feb 2012

No Title

Salam and peace. Mesti ada yang pikir sekarang ni How can this guy writing at his kampung? Well people, aku balik bawak iPad mak aku je. Internet bukan. Pakai jiran punya ja. Dia tak set password. So paham-paham kalau orang lelaki ada device yang boleh connect internet, dapat internet, dia mesti connect internet tu. Sebab duduk kampung memanglah tak tahu nak buat apa.

So aku bukak ni bukan nak tulis ape pun sebenarnya. Saja boring-boring tulis sambil tengok bola.

Tapi aku nak bagitahu something sikit. Nenek aku dah keluar hospital tengah hari tadi. Dia tak boleh jalan pon. Kena naik kerusi roda. Itu ja aku nak bagitahu. Thanks sebab nak baca.

p/s : tadi aku baca tweet chelsea. depa tulis 'will luiz and fellaini hair tangled together during this match?' ftw!?

No comments:

Post a Comment