Pages

20 Apr 2013

7 Bulan


Salam and peace.
It has been a while since the last time I update my blog. Aku bukak blog ni pun sebab aku saja nak baca balik blog blog yang aku follow. Ye lah.., kalau aku menghadap game lama lama pun bosan gak. So aku singgah la sini kejap..

Time aku bukak tadi Blogger.com ni tadi, apa yang aku perasan, Blogger.com ni dah jadi lain. Nasib baik aku boleh tahan dengan kepeningan dia. Kalau tak memang aku sign out tak update dah blog ni. Tapi macam mana pun aku rasa Blogger.com yang baru ni.., cantik.. Susunan tambah warna putih oren buat home page ni nampak luas. Apa pun aku suka home page blogger yang baru ni :D

Aku apa khabar?
Aku Alhamdulillah sihat. Banyak benda dah jadi sejak last aku update blog aku ni. Terlalu banyak benda yang berubah. Tempat belajar, kawan, hidup aku dan macam macam lagi lah..

Tempat belajar - Ya aku dah pindah tempat belajar aku. Aku dah tak belajar kat PTPL Shah Alam dah. Kenapa? 1) Kos yang aku ambil waktu kat sana terlalu banyak kerja yang nak kena buat. 2) Kos yang aku ambil kat sana tu jugak banyak guna duit tambah pulak dengan tempat aku belajar tu swasta. Lagi lah banyak guna duit~
So aku pindah mana? Aku pindah naik utara balik. Tapi bukan kat Penang. Aku pindah kat Perlis. Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin. Yes it is kerajaan and it is lot lot cheaper than PTPL.. Aku dapat tawaran betul betul hujung tahun 2012. Kos belajar pun aku tukar bila masuk sini. Aku ambil kos Diploma In Programming. Kos ni jauh lebih mudah dan murah dari kos RekaBentuk Grafik yang aku ambil sebelum ni. Dan sekarang aku dah nak habis semester 1 dah. *ya aku muda satu sem dari korang D:*

Kawan - Bukan kawan aku berubah. Tapi aku dapat kawan baru. Ye lah kan, tukar tempat baru mesti la dapat kawan baru. Dan kawan kawan baru aku ni lebih kurang aku jugak. Dan aku suka diorang. I heart them. *euw..* Kawan kawan kat PTPL, aku tak lupa korang. Tak akan lupa.. Syahir, Hassan, Din, Choi, Farah dan yang lain lain aku tak sebut tu maaf.. Budak floormate aku : Amir, Syazmeer, Ijat, Khali, Qayyum, Aiman, Ammar, Andy dan yang lain lain aku tak sebut tu maaf..

Hidup aku? - Hidup aku pun banyak berubah. Aku nampak kat diri aku ni aku makin banyak makan. And I am getting fatter. *god damn it* Aku pun tak tahu kenapa. Sebab cuaca di Perlis mungkin. Aku tak tahu.. Tapi macam mana pun, aku boleh rasa dan boleh nampak yang diri aku makin berubah. Dan perubahan tu buat aku happy dan puas hati :)

p/s : tajuk post ni menunjukkan lama mana aku tak update blog aku. dan InsyaAllah aku akan cuba kerapkan diri untuk update blog aku. itu je kot.. maaf sebab tak update.

No comments:

Post a Comment