Pages

4 Feb 2012

My First Long Post

Happy Februari! Belum terlambat lagi kan? Well aku memang slow sikit tengok tarikh sekarang. The reason is because aku dah lama tak tulis tarikh kat atas kanan buku sekolah aku. Itu sebab aku makin lupa tarikh sekarang ni. Tarikh hijrah lagi la..

Dah Februari ye sekarang. Kejap je rasa. Kau tengok budak tengah sekolah. Kejap je dah habis bulan satu. Aku rasa nak bulan Januari lama sikit. Aku tak mau result keluar lagi. Cuak dowh. Aku ingat lagi adik aku (yang darjah 6) malas nak pergi sekolah. Dia siap tanya kenapa cuti kejap sangat ha? Well kau tengok. Sekolah pon kejap jugak. Kejap je habis bulan satu ni. Grr =='

Bulan satu tahun ni banyak benda aku dah buat. Test komputer, kerja, main game, hang out dengan kawan-kawan kat Pacific and banyak lagi la. Mesti ada orang kata Pacific je? Tak de kelas betul lah orang macam ni. Well people, kami keluar untuk jumpa balik sebelum ada yang kena pergi PLKN. Memang kami cadang nak pergi Jusco or else but, korang tahu kan kitorang bukan takda kelas tapi kami paham kawan kami yang kurang "upaya". Lagipun kitorang nak main futsal and futsal kat Pacific tu paling murah kitorang jumpa.

Cukup lah aku tulis. Susah rasanya kalau tulis pakai iPad ni. Limited sebab takde mouse nak select kat banyak tempat. Tapi keyboard dia lagi bagus dari keyboard komputer rumah aku ni. Mane tak keyboard ni lagi bagus, keyboard rumah aku dah nyawa nyawa ikan sebab aku keras sangat main game. Nasib baik iPad tak boleh cover FIFA Online 2 aku tu. Kalau tak, tak tahu lah opponent aku yang lain macam mana. Habis semua skill aku buat siap solo pakai keeper naik atas.

p/s : thanks kat semua follower blog ni. aku tak tahu nak balas macam mana. InsyaAllah aku akan cuba untuk follow korang balik. and do follow me on my twitter @aadamazran. aku aktif lebih kat twitter dari blog dan facebook. terima kasih banyak banyak :D

No comments:

Post a Comment